22.11.2012

Piilareita ja tennareita

Mukavaa olla tarvittu. On se aika mieletön fiilis kun maailmassa on olento joka oikeasti tarvitsee mun ja avon läsnäoloa sen 24/7. No pitäis sitä muutakin elämää olla mut ei oo oikein natsannu. Sylistä kun laskee nukkuvan kaverin niin huutohan siitä seuraa parissakymmenessä sekunnissa, tai jos lopettaa heiluttamisen. Mietin mikä taika siinä vieressä olemisella on, koska jos jää viereen makaamaan niin uni on tasaista neljästä viiteen tuntia, eikä kaveri herää omaan päkistämiseensä kuten yksin ollessaan.  Pinnistäminen huudon ja kitinän kera on kestänyt  kuukauden ja ainakin mun mielestä on pahentumaan päin ollut nyt tämän viikon.  Lauantaina vois katsoa jos kävis jossain, sekin riippuu siitä lähteekö kukaan mun mukaan. Tähän mennessä on ollut aika hiljaista, mut täytyy kysellä kyliltä vielä. Jos ei natsaa niin sit on varmaan leffoja koko viikonloppu. Eilen katsottiin Ace Ventura ja kyllä nauratti :D Film Town on tossa nurkan takana niin sieltäkin löytyy kaikkea kivaa. Vuokrattiin American Pie:Luokkakokous. Onhan se jo vanha vitsi, mutta mun mielestä American Pie:t on hauskoja. Ja tykkään niistä näyttelijöistä joita leffassa on. Nuorisokomedioitahan noi ovat tehneet aika paljon. Kävin eilen kirppiksellä ja löysin kengät. Adidaksen hyväkuntoiset tennarit kolmella eurolla. Ilmeisesti lasten kokoa mutta sopivat jalkaan. Revin pohjalliset pois ja heitin kloriittiin lillumaan, kengät jätin tulikuumaan pesuaineveteen. Vessa haisee edelleen kengälle eilisen jynssäyksen jäljiltä mutta onneksi kengät eivät haise kuin kloriitille. Hiekkaa oli ihan mieletön määrä pohjallisten alla. Mut kokonaissaldo on lähes uudennäköiset tennarit, eivätkä pohjatkaan ole kovin kuluneet. En mä näitä olisi uutena ostanutkaan ihan vaan hinnan takia koska olen pikkasen pihi jos kengissä ei ole mitään ihmeellistä. Se ei riitä että haluaisin sellaiset muuten vaan. Mietin taas piilareidenkin hankintaa, vaikka se onkin turhista turhinta. Äiti papattaa aina siitä että miksi mä otan aina ruskeat koska ne on kauheat. Siniset olisivat niin paljon kauniimmat. No ihan vaan vaikka siitä syystä että ruskea tekee räikeimmän muutoksen. En mä halua sinisiin silmiin sinistä piilaria tai muita pliisuja värejä kuten vihreä tai harmaa. Muutoksen pitää olla näkyvä. Eihän ruskeasilmäinenkään halua ruskeita linssejä. Onhan ne aika vinkeät. Oranssit ja ruskeat:
 Valmistaja on Novalens, muut eivät käy/sovi. Noissa väriosa on tarpeeksi kapea, kun taas muissa linsseissä väriosa tulee oman väriosan yli ja näyttää että mulla on kennot silmissä :D Huhh onpa mulla ollut 2008 vaaleat hiukset O_o


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei kuka vei verhot?

Sumuverho on poissa, se päänsisäinen. Tai siis tavallaan on. Muuton jälkeen sain energiaa jota odotin pitkään. Ihan omituista. Joko kevät el...