18.11.2012

Mulla olis yks pyyntö....taas

Nyt on pakko vähän avautua...Nimittäin sellasista ihmisistä jotka ottavat yhteyttä vain kun tarvitsevat jotain. Kyytiä, rahaa, olkapäätä, sympatiaa, henkistä tukea, seuraa jne.. you name it! En tarkoita ettei mulle voisi soittaa tai ottaa yhteyttä muutenkin, mutta jos yhteydenottaja on aina vailla jotakin joka kerta niin ei mua huvita. Ne ihmiset eivät sitten mun kanssa muuten hengaakaan koska musta ei ole mitään hyötyä missään mielessä, hengaavat vain sellaisten ihmisten kanssa joista on hyötyä. Vain hyödyn määrä sanelee arvon. Sit jos itse otan yhteyttä niin ei vastata, tai sit ei ollutkaan mitään asiaa enää eikä ehditä puhua mun kanssa tai puhutaan tosi niukkasanaisesti. Eli tilanne tai mielentila jossa olis tarvinnu sympatiaa/seuraa meni jo eikä musta ole enää mitään hyötyä. Onneks kukaan ei enää kysele kyytejä tai rahaa lainaan koska mulla ei ole enää autoa enkä lainaa kellekään. Jos lainaan niin yleensä sellasille ihmisille jotka harvoin pyytävät ja pyytävät tarpeeseen sekä maksavat takaisin kohtuuajassa. Kohtuuaika on sovittu juttu, eikä sitä siirrellä kuukaudesta toiseen. Oon aika tarkka näissä enkä tykkää kysellä perään. Vituttaa sekin että puheet ja käytös vaihtuu seuran mukaan. Näiden seurassa puhun paskaa noista. Ja sitten kun olen niiden seurassa joista just puhuin paskaa niin puhun paskaa joistain toisista. Mietin kyllä ihan liikaa typeriä asioita ja miksi edes välitän? Välitän ihan liikaa turhista ihmisitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei kuka vei verhot?

Sumuverho on poissa, se päänsisäinen. Tai siis tavallaan on. Muuton jälkeen sain energiaa jota odotin pitkään. Ihan omituista. Joko kevät el...