24.1.2013

Tylsyys

En vaan tajua miksi on veto poissa. En tiedä vaivaako mua laiskamato vai onko vikaa oikeasti korvien välissä. Yleinen väsymys päällä koko ajan ja sit jos tulee jotain ylimäärästä niin oon heti törkeen väsynyt. Olen toki oikein urheilullinenkin ja kaikkea, sillähän tästä pääsisi tiedetään. Mutta mun mielestä tuhat kertaa mielenkiintosempaa on istua tasapersein sohvalla tai koneella pelaamassa jotain zombimättöä, joten ei mikään ihme että perse roikkuu. Kai olen perustellut urheilumattomuutta sillä että koska olen laiha niin mun ei tarvitse. Mutta ei se ihan niinkään mene, liikunta vaikuttaa muihinkin asioihin. Mä en vain ole saanut siitä ikinä mitään mielihyvää, enkä käsitä miten urheilemisesta voi edes saada mielihyvää. Voisin harrastaa alasti pakkasessa pyörimistä jos ei olisi naapureita ihan lähellä. Muistan eräänkin mäenlaskun Stigalla, kyllä ainakin piristi :D Pakko lähteä pyykille, siitä tulee ainakin hyvä mieli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttotintti

Aika lentää tästäkin pesästä. Aikomukset asua tässä, kunnes lapset muuttavat kotoa, meni metsään. Kiikareihin ilmestyi edullisempi asunto, k...