8.1.2013

Kaappi täynnä vaatteita mut ei mitään päällepantavaa

Löysin kiintoisan blogin Rinnalla . Olipahan aika tietopläjäys ja aukaisi silmiä jonkin verran. Ja sitten siihen mitä olin satuilemassa enemmänkin. Kaivoin taas vaatekaapista kuteita kierrätykseen, en viitsi niitä myydä missään koska ovat ihan perushuttua eikä perushutulla ole oikein jälleenmyyntiarvoa. Kippaan surutta kierrätyslaatikkoon. Kaivelin samalla sukkahousu ja vyökokoelmaa tosin niistä ei koostu kasaa. Mulla on ehkäpä seitsämän paria erilaisia verkkosukkahousuja ja muutama niittivyö. Eniten harmittaa se, että ostin aikoinaan luotivyön (tai tutummin PANOvyö, ei ässää väliin :D) enkä ole käyttänyt sitä kuin ehkä muutaman kerran. Siitä huolimatta olen sinnikkäästi jemmannut sitä kaapissa jos mulla joskus olisi housut tai hame sen kanssa pidettäväksi. Nahkahousut on mun riukureisille ehdoton ei, ellei löydy sellaisia jotka ovat kireät mullekin. Nahkahameista tykkään kyllä, ainoa miinus on etteivät ne veny. Mulla oli yksi, mutta kuka tietää mihin se joutui. Ostoslistalla olisi actual painin leggarit millä tahansa kuviolla, ongelma on vain siinä että en mä osaisi niitä pitää. Ne menisivät jonkun mekon kanssa mukavasti mutta ei normi t-paidan kanssa. Johan mä olisin nykimässä paidan helmaa jatkuvasti. Luotivyössä ei ole mitään vikaa, vika on ilmeisesti vain siinä etten löydä kaapistani mitään sen kanssa pidettäväksi. Siniset farkut eivät käy, mustat käyvät. Hmh ensi kesän suunnitelmiin kuuluu Sauna Open Air, haluan nähdä Children Of Bodomin ainakin kerran livenä. Ja ehkä reissu Lappiin, riippuu porukoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei kuka vei verhot?

Sumuverho on poissa, se päänsisäinen. Tai siis tavallaan on. Muuton jälkeen sain energiaa jota odotin pitkään. Ihan omituista. Joko kevät el...