7.1.2013

Miksi oi miksi mä olen niin hidas juomaan kahvia, että kupillinen on jo kylmä kun pääsen edes puoleenväliin. Tai syömään ruokaa niin että puoli annosta on kylmää. Vaikka koittaisin syödä nopeasti niin silti olen aina viimeinen. Eikö muut pureskele ruokaansa? No ehkä mä olen sitten tarkka ja jauhan vähän turhankin pitkään. Inhoan mässyttämistä ja lotskuttamista ja ryystämistä. Voisin nimetä heti muutaman äänekkään syöjän joista toinen ryystää ja nielee äänekkäästi ja toinen syö suu auki niin että loiske käy. Äiti nauroi että vaikka syön suu kiinni, niin salaatin syömisestä kuuluu ihan järkyttävä ääni. Saan rouskeen aikaiseksi ihan uskomattomista ruuista ja leuan jauhaminen näkyy varmaan takaraivossa asti :D Oikein kunnon ROUSKROUSK. Mutta en voi asialle mitään koska en voi jättää ruokia pureskelematta. Suun voi sen sijaan laittaa kiinni syödessään. Huutelin vähän huutonetissä ja facen goottikirppiksellä. Huudosta ostin Ruskovillan villaisen bodyn, villavaippahousut ja kaksi villaista välivaippaa/lisäimua. No ainakin jätkällä on kuula punaisena kun on vähän lämmin. Vielä en ole uskaltanut tehdä vaippaa pelkästä puklurätistä ja lisäimusta johon päälle laitetaan vain ne villahousut kosteussuluksi. Goottikirppikseltä kotiutin 20-reikäiset maiharit. Ovat varmaan polvitaipeeseen asti kun olen niin pätkä. Ja jotta kenkien laittaminen ei olisi ihan liian yksinkertaista: ei vetoketjua :D Mulla oli aikaisemmin pitkävartiset maiharit mutta myin ne pois kun olivat kokoa liian pienet. Ahneuksissani ostin kun olivat viimeiset kappaleet ja liike lopetti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei kuka vei verhot?

Sumuverho on poissa, se päänsisäinen. Tai siis tavallaan on. Muuton jälkeen sain energiaa jota odotin pitkään. Ihan omituista. Joko kevät el...