30.3.2013

Lankaa

Etsy<3 Löysin käsin punottua nokkoslankaa jota myydään myös suomessa. Täällä hintaa on n.9euroa per 100g, etsyssä samalle puntille jää n.7 euroa. Ei pitäisi mennä etsyyn ollenkaan, löysin myös ihania lehtikoruja. Luulen että nokkonen on aika karheaa kuten pellavakin mutta eiköhän se pehmene käytössä. Ainakin mitä on erittäin vanhoihin pellavakankaisiin uskominen. Ajattelin värjätä nokkoslangan vihreäksi, mutta ei ole vielä hajuakaan miten. Ei tavallisella kangasvärillä. Jostain syystä nyt mua kuormitetaan vetoketjuhommilla. Kaksista housuista on vetokejtu korjattavana. Maastohousuista se repesi kun kyykistyin, joku oli vaihtanut housuihin sellaisen muovisen pienihampaisen vetskarin, olin varma että se hajoaa koska kangas ei jousta ja housuissa ketju joutuu aikamoisen rasituksen kohteeksi. Asiaan voi vaikuttaa sekin että housut ovat mulle inasen pienet persauksesta, mutta selvisin siitä avaamalla sivusaumat. Kummaa että siskoni samanlaiset housut kokoa pienempänä menevät jalkaa kuin vettä vaan. Joten taitaa mättää jossain kohtaa joko kokomerkintä tai housuerä. Näin viime yönä ihan kummallista unta. Olin ostoskeskuksessa jossa oli rikkaiden puoli ja köyhien puoli. Koitin livahtaa sinne rikkaiden puolelle portista koska mut oli kutsuttu. Mun piti hakea Cersein näköiselle naiselle luomuteetä jostain pikkukaupasta. Kauppaa en koskaan löytänyt koska kauppoja oli liikaa ja oli kauhea kiire, lisäksi olin salaa liikkeellä. Ennen ostoskeskusepisodia olin jossain asunnossa katsomassa ikkunasta kuinka satoi kaatamalla koko ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei kuka vei verhot?

Sumuverho on poissa, se päänsisäinen. Tai siis tavallaan on. Muuton jälkeen sain energiaa jota odotin pitkään. Ihan omituista. Joko kevät el...