7.4.2014

Kahvinjuontia

Ehkäpä blogihiljaisuus nyt päättyy, ei ole ollut motivaatiota eikä jaksamista eikä oikein mitään mistä kirjoittaa. Paitsi että kaikki tuntuu perseemmältä kuin yleensä. Mut selvisin pahoinvoinnista! Hajuaisti tosin ei ole palautunut superista tavalliseksi, joka tosin helpottaisi vähän. On mulla muutenkin kohtuuhyvä hajuaisti mutta nyt tuntuu että haistan ihan kaiken. Kahvia en kyennyt juomaan kuukauteen mutta hoksasin että pahinta on kahvin haju ennen kuin edes yrittää ottaa kupillista. Meidän keitin löyhkää eteiseen asti ennen kuin pohjalla on edes kahta senttiä valmista kahvia. Joten kun tuosta aika jättää niin ajattelin että hommataan perkolaattorikeitin. Meille tuli sellainen kun olin kahdeksan enkä oikeastaan ole muunlaista keitintä käyttänyt ennen kuin muutin kotoa. Joten mulle perkolaattori on se "tavallinen" keitin.
OBH Nordica Chili perkolaattori
 Muuttokin olisi edessä, tuntuu ettei edisty mihinkään ja rojua vaan riittää. Olen osittain tyhjentänyt astiakaapit ja vaatekaapit. Yllättävän vähän vaatteita päätyi kierrätykseen, mutta johtuen ehkä siitä että olen pitänyt kasan minimissä ja heitin pois ne jotka eivät enää mahdu. Takkeja edelleen riittää, mut en voi luopua yhdestäkään. Olen helpottunut että pääsen pois keskustan tuntumasta alueelle jossa kuulen metsän ääniä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttotintti

Aika lentää tästäkin pesästä. Aikomukset asua tässä, kunnes lapset muuttavat kotoa, meni metsään. Kiikareihin ilmestyi edullisempi asunto, k...