6.12.2018

Onneksi tulee huominen

Aamusta asti keskittyminen on ollut ihan riekaleista. Olo on sellainen jännä...hmm ehkä levoton ja ärtynyt. Kaikki äänet ovat häiritseviä, kaikki asiat tapahtuvat liian hitaasti, ahdistun ja turhaudun. Keskittymistaso on apinan luokkaa äänien ja kaiken muun takia. Onneks tämmösiä päiviä on harvoin. Ja tämmösinä päivinä en saa mitään aikaiseksi vaikka onkin tosi levoton olo. Testasin Cultivator'sin kasviväriä sävyssä Henna. Sisältää siis hennaa ja aloe veraa. Hintaa on Prismassa 12,95e. Lähtökohtaisesti olen tottunut Body-art laatuisiin hennoihin joilla saa intensiivistä tulosta. Cultivator's oli todella kiva koostumukseltaan ja lopputuloskin aivan riittävän hyvä. Miinusta hinnasta, ja siitä että väri "vuotaa" useamman pesun hiuksista. Mun kohdalla ei jatkoon koska hyvälaatuista hennaa löytää halvemmalla ja jotka eivät "vuoda". Minua häiritsi se ettei hennavärin valmistamiseen tarvittu tekeytymisaikaa vaan seoksen sai laittaa heti hiuksiin. Ja paketissa sanottiin että väri haalistuu 15-20 pesussa. Ei henna ainakaan minulla haalistu mihinkään. Pääasiassa Cultivator's on hyvin brändätty kuluttajille, helppokäyttöinen ja kasviväriksi nopea, eikä luvata kuuta taivaalta. Hinta selittyy mun päässä aika pitkälle brändäyksellä ja sertifikaateilla. Moni Body-art laatuinen henna myydään rumissa pakkauksissa (foliovakuumi) eikä ole minkään merkkinen, sertifikaatteja löytyy osasta. Valitsen mielummin brändäämättömän koska olen tottunut siihen, mutta aloittelevan hennaajan on helpompi löytää luotettava ja puhdas hennaväri ja se muistuukin paremmin mieleen kun on jonkin merkkinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttotintti

Aika lentää tästäkin pesästä. Aikomukset asua tässä, kunnes lapset muuttavat kotoa, meni metsään. Kiikareihin ilmestyi edullisempi asunto, k...